berakhirnya sebuah kisah..

akhirnya kisah nur kasih yang dijangkakan mendapat rating tertinggi tahun ni  sudah pun berakhir..

walaupun aku da pn tahu or dapat mengagak apa yang akan terjadi tp bole la kan..
aku bole bagi erm 8.99/10.huahauahaua.. nape xdapat 10??

sbb..

  1. aku da tau ending citer tu coz aku dapat full sinopsis citer tu
  2. aku rse kurang romantik la cara die jumpa tu..klimaks die da smpai da..tp selepas perkembangan cerita yang panjang, aku tak rase berjumpa semula dalam gerabak kereta api dengan keadaan adam yang berjambang-jambang cam org pakistan tu menarek minat aku la kan..macam org jual karpet je aku rase..
  3. tak cukup umphhh la aku rase..rase mcam kurang..konsep peleraian cerita tu macam terlalu mendatar.. pergh..ayat aku xtahan kan..ni la yang yang sepatutnya aku tulis as bekas pengerusi persatuan bahasa melayu..muahahahahahahahahahah!!

haha..so..laen kali aku rase aku nk tukar la profesyen aku kepada penulis skrip ke..pengarah drama ke..pengkritik filem ke..or pelakon ke.. as expected anak murid kelas drama doc naufal kn? hahaha.. :P lgpun bole la aku dapat side income laen kn :D

dikesempatan ini juga..aku nak amek kesempatan ini untuk mngucapakan..

" Selamat Hari Raya Aidiladha. Semoga ibadah korban diterima dan dipermudahkan Allah SWT. Juga, buat jemaah-jemaah haji. Semoga mendapat haji yang mabrur. "

ingatan untuk diri sendiri:
erti pengorbanan dalam konteks kehidupan kita seharian..insyaAllah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 comments:

bLueSpeCky said...

"mngucapakan.."

woi2, kater presiden kelab bahasa melayu? aper ni? aper? hhaha..:P


well, aku suker part kaki adam tersekat kat pasir tu la..raser cam..wow

Post a Comment