susah tidur dan recover

i'm in my recovery mode. i'm recover from yesterday.
at least today, i felt a lot better.
mgkin.mgkin jgk penangan steamboat Johnny's kt alamanda td. yummy!!
well..super thanx to syami and zima, as both of them are my besties!
diorg ni cm catalyst!
they create no scene but increase the rate.
increase the rate of my recovery process..
(sssoooo chemical eng student lol!)

but yesterday did effect my sleeping patterns..
susah sangat nk tdo sekarang..
due tiga hari ni..kerap sangat ak tdo pukul 1 ke atas
(angka ni adalah normal jika aku kt utp skang)
but not valid for today as sjk ak intern..
kang kol 11 lebih2 sket da rse ngntuk da..
da pnjat katil da..muahaha.. xD
hari pertama ak ssh tdo tu.. ak tdo kol 415am++
puas ak tgk citer bosan2 spy mata tu lelap
tp xjalan gak..

dem!
ape y aku marahkn sgt bile aku ssh tdo neh..
kang kt opis aku ngntuk..
pny la tersengguk2..dlm lif pn bole terlelap...
lol~

erk ok skang da ngntuk..
mybe ubatt aku tu menjadi!
yes!!

daa mahu tdo~
selamat tinggal masalah!

nyte babes!

zzZZzzzZ~~


hati kecil : korg jgn risau..aku xkn makan ubat bukan2..aku cme g makan mknn y aku da lame mengidam! lol~ td kn da g Johnny's~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

pinkybubbles said...

cubaan 1
cubaan 2
cubaan 3

bLueSpeCky said...

test

Post a Comment