kakak dan adik

Ujan kt luar renyai2… trdgr2 suara housmate mengaji (:D) ..mengalun indah ayat2 suci al Quran...



Ya Allah..terasa jauh di sudut hati ape la y xkena hari ni..


Subhanallah..adik-adik aku..


Terus hp kt atas katil di capai..hush..


Best gak wat 3g bisik kata hati *lol~*


“salam…taufiq..kakak ni..” xsemena-mena air mata bergenang.. Ya Allah, sungguh! Sungguh hati ni sgt risau..die la satu-satunya adik lelaki aku..


“ala..npe kakak ni? Xmo la nanges2..” balas taufiq smbil menahan perasaan


Haha..sungguh adik lelaki aku sorg ni sgt manje..walaupun umur da 17 thun..masih lg manja2.. kdg2 lg manja dr adik perempuan aku.. malah pntang tgk aku ataupun ibu nanges..die da xkeruan..


“taufiq, kakak doakn taufiq terang hati, tenang dan moga Allah luaskn jalan buat Taufiq esk..jgn gelabah, ingt Allah sntiasa di sisi hambanya..jgn lupa jgk buat solat hajat mlm ni sebelum tdo, juga sebelum subuh esk pg..” pesan aku dgn sekali nafas..fuh…lega! aku sebak kot nk ckp..haha..


Lepas bg tips2 gila aku time aku amek spm dlu..ak dail plak no hp spupu aku, amir..


Pesanan y same jgk aku smpaikn pd adik aku y sorg ni.. di hujung talian terdengar die terkekek2..yang sorg ni kuat menyakat aku haa..


Tp ape2 pun for my little bros..


“Ya Allah, permudahkn jalan bg mereka berdua, Taufiq dan Amir. Ingatkn lah ape y mereka lupa. Sesungguhnya Engkau tidak pernah lupa. Tenangkan lah dan lapangkan lah hati mereka. Rahmati lah mereka.. Semoga kejayaan itu milik mereka berdua..”



Hati kecil 1# : juga untuk adik2 y bakal mengambil SPM hari ni. :P

Hati kecil 2# : Taufiq bermaksud petunjuk. Moga Allah kurniakn petunjuk buat Taufiq seiring dengan namanya.



Salam sayang..


Kakak Putri
17th Nov

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment